Лидерът в търговията с бързооборотни стоки у нас "Кауфланд" (Kaufland) започна реализацията на мащабен социален проект - изграждане и реконструкция на общински детски площадки в цялата страна, съобщиха от германската компания.
Началото бе поставено с първа детска площадка в столичния квартал "Малинова долина", която се намира в близост до хипермаркета на веригата. В нея са инвестирани близо 190 000 лв.
Детската площадка носи името на малкия енот Kuniboo, който е талисман на собствената марка продукти на "Кауфланд", предназначени за бебета и деца.
Площадката е направена така, че под формата на игри и забавления децата да научават и практични неща, за да растат здрави и щастливи. За целта на всяка от 12-те пейки има екологични послания, като да се хвърлят отпадъците в кофите, да се ядат плодове и зеленчуци, да не се ползват платмасови неща за еднократна употреба и т.н.
Направени са и различни атрактивни съоръжения, като въжена пирамида с височина от 3.5 метра и "въжен тролей" с дължина 26 метра.
Площадката е застлана с ударопоглъщаща настилка, а за максимална сигурност и комфорт на посетителите е монтирана и ограда. Всички съоръжения за активна игра са произведени от френска компания, сертифицирана със TUV сертификат за качество.
"Кауфланд" дарява изградената детска площадка за децата от 5 до 12 годишна възраст на столичния район "Студентски".
"Първата образователна детска площадка Kuniboo е част от цялостната стратегия на компанията за корпоративна и социална отговорност за подобряване на средата, в която живеем. В следващите години предстои да изградим или ремонтираме множество общински детски площадки, тъй като грижата за децата е и ще продължи да бъде приоритет за "Кауфланд". Като лидер на пазара ние осъзнаваме обществената си роля и ще продължим да сме верен приятел на децата и техните родители", коментира Кремена Георгиева, мениджър "Корпоративни комуникации и корпоративна и социална отговорност" на компанията.
"Кауфланд България" е лидер в сектора на търговията у нас с годишен оборот от близо 1.9 милиарда лева и един от най-големите работодатели с екип от над 6600 служители. С днешна дата веригата разполага с 63 хипермаркета в 35 града.
От старта си през 2006 г. в България до днес компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото "Действията носят промяната" се ангажира с различни социални и екологични дейности - от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.
mediapool.bg