Фейсбук възнамерява да изпраща реклама на потребителите си чрез лични съобщения, според документи, с които се е сдобил специализираният сайт TechCrunch.
Рекламите няма да са на случаен принцип. Първото предположение е, че алгоритъм ще следи интересите и "харесванията" на потребителите и на тяхна основа ще подбира потенциално интересно рекламно съдържание. Според втората, и по-вероятна версия, до участниците в социалната мрежа се планира да достига реклама само от страници, на които те са писали първи.
От компанията уклончиво заявяват, че няма да коментират слухове и че тяхната цел винаги е била всеки от 800-те милиона ползватели на социалната мрежа да има позитивно преживяване, без да получава нежелани съобщения.
Преди време Гугъл за първи път изпробва спорния канал за реклама, вкарвайки в пощенските кутии на Джи Мейл писма с търговско съдържание.
На този етап функцията все още се намира в стадий на доработка и изпробване, като се очаква нейното пускане да бъде не по-рано от второто тримесечие на тази година.
Повече подробности предстои да бъдат огласени на конференцията за Фейсбук разработчици "F8" през април.
mediapool.bg