В периода юни-септември тази година пътувалите българи до чужбина с автобус са се увеличили с 28 процента и има потенциал за още по-голям ръст, ако пазарът на автомобилните превози у нас се отвори и се движи от търговски интереси, а държавата да се намесва само при субсидираните превози. Това стана ясно при представяне във вторник на резултатите на международната компания "ФликсБус" (FlixBus), която свързва 20 български града с Гърция, Румъния, Турция, Унгария, Австрия, Германия, Словакия и др.
Най-популярните международни дестинации за българските пътници това лято са били Букурещ, Солун, Истанбул, Мюнхен и Будапеща, а компанията използва само нови автобуси от последния стандарт Евро 6 и предлаганите от нея билети са с динамично образувани цени - според търсенето, тръгвайки от най-ниска стойност, която може да расте при голям интерес.
mediapool.bg