Министерството на здравеопазването обяви, че започва нова информационна кампания, която има за цел да насърчи ваксинацията срещу Covid-19 в страната. Ще бъде разигравана и томбола с награди за ваксинирани. Ще бъдат изпращани sms до абонатите на трите мобилни оператора - А1, Виваком и Теленор, като целта е хората да бъдат насърчени да се ваксинират.
Съобщението ще гласи: "Ваксините срещу Covid-19 спасяват живот! Имунизирай се до 31.10.2021 г. и участвай за един от 102 смарт часовника.
Като част от кампанията Министерството на здравеопазването организира и поощрителна игра с предметни награди за ваксинирани лица. С нея ще бъдат раздадени общо 102 смарт часовника.
Печелившите ще се определят на случаен принцип чрез жребий, проведен от МЗ. Правила на играта, формата за регистрация и допълнителна информация са достъпни на интернет страницата на кампанията: www.coronavirus.bg.
Поощрителната игра за ваксинирани ще се проведе в периода от 30.09.2021 г. до 31.10.2021 г. В нея могат да участват хора над 12 г., които са се ваксинирали срещу COVID-19 в периода от 30.09.2021 г. до 31.10.2021 г., без значение дали имунизационният цикъл е завършен.
Всеки желаещ да участва в играта гражданин, отговарящ на условията, може да се регистрира на сайта coronavirus.bg, следвайки указанията. Всеки български гражданин или постоянно пребиваващ в страната чуждестранен гражданин, който се ваксинира на територията на България в периода на играта (от 30.09.2021 г. до 31.10.2021 г.) с една от четирите разрешени за използване в страната ваксини срещу COVID-19 (първа, втора или бустерна доза), може да участва в играта и да спечели един от 102 смарт часовника.
В първите дни от томболата участниците в поощрителната игра трябва да имат предвид, че данните за извършена ваксинация понякога се вписват в системата в края на работния ден и поради тази причина системата може да отчита неуспешна регистрация. Затова се препоръчва да опитат да направят своята регистрация на по-късен етап.
Софтуерът за тегленето на печелившите и за онлайн регистрацията за участие в играта са разработени от "Информационно обслужване" АД. Фирмата вече има опит в провеждането на публични кампании с награди за участниците, като томболата с касови бележки на НАП. "Информационно обслужване" АД има ангажимент да осигури сигурността на личните данни на участниците, както и стриктното спазване на правилата и коректното теглене.
Печелившите участници в играта ще се определят на случаен принцип чрез публичен жребий, който ще се провежда всеки петък от кампанията.
В случай че по време на играта или след нейния край бъде установено, че някои от спечелилите участници не отговарят на условията на правилата, техните награди ще бъдат включени в следващите жребии за разпределяне измежду всички неспечелили участници в играта.
Всеки участник може да се регистрира само веднъж в периода на кампанията. С това ще участва във всички тегления.
mediapool.bg