Алтернативната дигитална действителност и множеството й аспекти е във фокуса на продължаващата и в петък най-голяма конференция за технологии и стартъпи в Югоизточна Европа - DigitalK, организирана от вестник "Капитал" съвместно с Neveq и LAUNCHub.
Лукас Леониевски от Фейсбук разкри пред аудиторията виждането на социалната мрежа за бъдещето и туко-що внедрените 360-градусови видеа, както и по какъв начин бизнесът може да стане интерактивен, да предизвика интерес у ползвателите и да бъде от полза.
Следващата концепция, която намери място на сцената, бе на италианеца Щефан Сийгъл от “Not Just a Label” (“Не просто марка“). Той представи успешната си платформа, позволяваща на дизайнери от цял свят да продават директно на клиенти дрехите си, като по този начин избягва посредници и сложния и често скъп "вход“ на модната индустрия. Единствено условие, за да продавате на неговата платформа - всичко да е честно: без робски и детски труд и без токсични багрила, нанасящи вреда върху околната среда.
Леново за пореден път показа визия за утрешния ден с новия си продукт "Танго“, разработен съвместно с Гугъл. Той представлява на пръв поглед обикновен таблет, през чиито очи обаче светът става по-различен и най-вече удобен. С негова помощ човек разполага с личен съветник, способен да му намери както пътя до Мона Лиза в Лувъра, така и да го преведе през океана от стоки в супермаркета, намирайки най-евтините продукти. Очаква се на пазара съвсем скоро на цена под 500 долара.
mediapool.bg