Шофьорите на таксита в Рим ще преминат курс по добри обноски, съобщава италианският вестник "Република".
Автор на идеята е местната администрация и бордът по туризъм, според които таксиджиите са визитната картичка на града, защото често са първите хора, с които контактува чуждестранният турист, и затова са длъжни да бъдат символ на римското гостоприемство.
Столицата на Италия печели по 1 млрд. евро годишно от посещения на чужденци, а водачите на таксита всекидневно влизат в контакт с хиляди от тях. Затова е важно какви впечатления ще оставят и какво туристите ще разкажат за прекарването в Рим на близките си след прибирането у дома.
Курсът включва обучение по говорим английски език, набляга на качеството на предлаганата услуга, на избора на атрактивни трасета с интересна за туристите информация за обектите, покрай които се преминава, на съчетаването в маршрута както на знакови места, така и на по-малко познати, но интересни за чужденците.
От шофьорите ще се изисква да са преди всичко джентълмени, да реагират сдържано на задръстванията и на дупките по улиците.
mediapool.bg