Акция "Двойно повече на същата цена", при която потребителите могат да купуват по два броя определени продукти на цената на един, пуска търговската верига "Лидл" от тази седмица и ще я продължи и през февруари, съобщиха от компания в сряда. В двата месеца на кампанията ще бъдат предложени над 50 разнообразни хранителни и нехранителни продукта и средно седмично клиентите могат да пестят по 14 лв.
Акцията е част от цялостната политика на компанията да предлага на своите клиенти все повече възможности за бюджетно пазаруване и да им помага да пазаруват изгодно, без да правят компромис с качеството.
Всяка седмица този и следващия месец клиентите на Lidl могат да избират от 6 различни предложения, от които да вземат двойно повече на същата цена. Допълнително удобство е, че в селекцията продукти винаги се комбинират висококачествени продукти както за трапезата, така и за дома, посочват от компанията.
Голяма част от продуктите, включени в акцията, са от собствените марки на веригата – основният инструмент, с който Lidl предлага на своите клиенти доказано качество на достъпна цена. Сред предложенията за настоящата седмица 16-22 януари са различни видове топено сирене Pilos, шпеков салам Pikok от серията Pure, която включва само продукти по чисти рецепти без изкуствени консерванти и добавки, гризини със сусам Snack Day и др.
Специалните предложения "Двойно повече на същата цена" ще продължат веднъж месечно и след февруари. В допълнение към тях ежедневно клиентите на веригата могат да се възползват и от продуктите, обозначени с Lidl цена. Тя включва атрактивни предложения с намалени или силно конкурентни цени и е още един начин, по който компанията помага на своите клиенти да оптимизират и да планират ефективно семейния бюджет. Важен помощник в тази задача е и Lidl Plus, който предлага още изгодни оферти всяка седмица и с който потребителите могат да спестят минимум 10 лв. седмично, отбелязват от търговската верига.
mediapool.bg