Как пускането на нови лимитирани продукти може едновременно да "начесва" крастата на потребителите за носене по модните течения, да задоволява някакъв вид колекционерски страсти, но и да прави един бизнес по-устойчив, показва "Филип Морис България".
Компанията представи в сряда вечерта пред журналисти лимитираната серия Neon Purple на IQOS ILUMA, по случай 10-годишнината от пускането на световния пазар на системата за нагряване на тютюн. Колекцията от три устройства е налична в търговските обекти на дружеството от 3 юни, но още в предварителната продажба на продукта за най-нетърпеливите фенове на бранда са били доставени и закупени значително количество устройства, посочи пред Mediapool Полина Нинова, ръководител "Маркетинг и потребителско изживяване за категория бездимни продукти" в компанията
Това не е първата лимитирана серия на водещата бездимна алтернатива на "Филип Морис Интернешънъл", но е първата, която се пуска отново в продажба след изключителния й успех през 2022 г.
mediapool.bg