Шест електронни услуги за предстоящите на 2 април извънредни парламентарни избори са публикувани на Портала за електронни административни услуги на Министерство на електронното управление.
Те се предоставят от общински администрации.
За да ги заявите електронно, е необходимо да притежавате квалифициран електронен подпис (КЕП) и профил в системата "Електронно връчване", съобщават от Министерството на електронното управление.
Срокът, определен от ЦИК, за подаване на заявление за вписване в избирателния списък по настоящ адрес и подаване на заявление за гласуване с подвижна избирателна кутия е до 18 март 2023 г.
Публикуваните шест електронни услуги са:
Подаване на заявление за вписване в избирателния списък в изборите на 2 април 2023 г.
Подаване на заявление за вписване в избирателния списък по настоящ адрес в изборите за народни представители на 2 април 2023 г.
Подаване на заявление за гласуване с подвижна избирателна кутия в изборите на 2 април 2023 г.
Подаване на заявление за изключване от списъка на заличените лица преди предаването на избирателния списък на СИК
Подаване на заявление за отстраняване на непълноти и грешки в избирателния списък изборите на 2 април 2023 г.
Подаване на заявление-декларация за изключване от Списъка на заличените лица от избирател.
mediapool.bg