Бездимното устройство със система за нагряване на тютюн чрез индукционно нагряване, при която нагряващата пластина не е в холдъра, а в тютюневото изделие – IQOS ILUMA, идва на българския пазар скоро след световната си премиера. От 3 октомври потребителите ще могат да си го закупят. Това обявиха от "Филип Морис Интернешънъл" (ФМИ) в сряда при представянето на продукта, който няма нужда от почистване и това го превръща в още по-удобен от останалите айкоси.
Вече 10 хиляди предварителни заявки за трите версии на най-новия продукт на ФМИ са направени от клиентите в България, половината от които са за варианта PRIME – притежаващ възможности за най-голяма персонализация и набор от аксесоари, според желанията на клиента. Най-бюджетният, опростен и с директно зареждане е опцията ONE. Продуктите може да се купят и онлайн от сайта на компания, както и в обектите на компанията, която се сътрудничи с над 14 хиляди търговци в цялата страна.
Всички те имат иновативната технология SMARTCORE INDUCTION SYSTEM ™, която нагрява тютюна посредством индукция чрез модул на намотка в холдъра, която създава магнитно поле и пренася енергия към фина метална пластинка, намираща се в бездимната цигара.
Това означава, че досегашните консумативи за предишните версии на устройството не може да се ползват в новите. Затова е създаден отделен бранд за тютюневите стикове – TEREA, за да се различава от предишния HEET. Тютюневите блендове обаче се повтарят. Разликата при новите нагреваеми устройства и цигари е, че пушачите получават по-интензивен вкус на тютюна, а в същото време устройството издава по-малко миризма за околните. Цените на стиковете TEREA ще са същите като на HEET.
"Подобно на предишните устройства и IQOS ILUMA (Айко Илума) отделя средно 95% по-ниски концентрации на вредни вещества в сравнение с цигарите", отбеляза при представянето Димитър Костов.
Той акцентира на това, че пълното запечатване на тютюна в новите стикове предпазва устройството от замърсяване и не се налага почистването му, което отнема време и е посочвано от пушачите като един от недостатъците на сегашните версии. Костов допълни, че компанията постоянно държи обратна връзка с клиентите си и новото устройство отразява досегашните им забележки.
Генералният мениджър на "Филип Морис България" Демиан Пинтос коментира, че новото устройство е "важен скок напред в нашите усилия да намалим вредата от тютюна" и възможност за пушачите да ползват по-малко вредна алтернатива на конвенционалните цигари.
Томазо Ди Джовани,, вицепрезидент "Международни комуникации" във ФМИ, който бе в София за представянето на продукта, припомни, че 33 на сто от приходите на тютюневия гигант вече идват от бездимните продукти и бе категоричен, че един ден обикновените цигари ще останат само в музея. той отбеляза още, че българският пазар е един от най-напредничавите, на които присъства ФМИ.
Бездимните алтернативи на компанията се предлагат на 80 пазара по цял свят, вече 27 млн. пушачи на глобално ниво ползват системите за нагряване, а от тях над 19 млн. са преминали изцяло на IQOS. В България потребителите на устройството са 200 хиляди, което при 2 млн. .пушачи е 10 процента от пазара у нас.
mediapool.bg