Кламер БГ - Новини: Клиентите на ЕВН с онлайн и SMS услуги трябва да препотвърдят получаването им до 1 ноември

Клиентите на ЕВН с онлайн и SMS услуги трябва да препотвърдят получаването им до 1 ноември

България

|
Пон, 29 Окт 2018г. 15:14ч.
Клиентите на ЕВН с онлайн и SMS услуги трябва да препотвърдят получаването им до 1 ноември

Клиентите на ЕВН, които ползват онлайн или SMS услуги, ако не са препотвърдили съгласието си да ги получават, трябва да сторят това до 1 ноември 2018 г. или след тази дата да си направят нова регистрация в системите на доставчика на ток, напомни компанията. Причината е спазването на европейският регламент за защита на данните GDPR.

Същото се отнася и за онези потребители на ЕВН, които искат да запазят достъпа си до онлайн платежната система на компанията EVN Онлайн плюс.

Заради изискванията на ЕС, на 1 ноември 2018 г. "ЕВН България" ще трябва да изтрие всички профили и регистрации на онези клиенти, които не са препотвърдили своето съгласие.

До този момент компанията е изпратила информация до всичките клиенти, които са се абонирали за получаване на SMS/имейл известие за фактура за електрическа енергия. Информация е качена и в платформата EVN Онлайн плюс при влизане в клиентски профил. За да препотвърдят съгласието си, клиентите е необходимо да отворят линка от получения имейл или SMS, при влизане в платформата да потвърдят съгласието си по указания начин или да се свържат с компанията по телефон на 0700 1 7777.

Клиентите, които не препотвърдят своето съгласие, ще спрат да получават информация за фактура по посочения от тях начин (SMS или имейл), и респективно вече няма да имат профил в EVN Онлайн плюс. За да възобновят ползването на услугите след 1 ноември 2018 г., тези клиенти ще трябва да заявят отново тяхното ползване пред компанията.

Дружеството посочва, че ежемесечно известие за фактура по SMS или имейл може да се заяви на следния линк https://www.evn.bg/UslugiIzvestqvane/ClientForm.aspx, а нов профил в EVN Онлайн плюс клиентите може да се регистрира тук https://www.evn.bg/Online-Services/Register.aspx.

Регламентът за съгласие не засяга известяването по SMS или имейл преди прекъсване поради неплащане и всички клиенти, заявили тази услуга, не е необходимо да предприемат допълнителни действия, за да продължат да я ползват, посочват от дружеството.

mediapool.bg