data-src="https://www.maritime.bg/wp-content/uploads/2018/01/IMG_9859.jpg" class="attachment-post-thumbnail size-post-thumbnail wp-post-image" alt="" />
data-src="https://www.maritime.bg/wp-content/uploads/2018/01/IMG_9859.jpg" alt="" width="1037" height="692" srcset="https://www.maritime.bg/wp-content/uploads/2018/01/IMG_9859.jpg 1037w, https://www.maritime.bg/wp-content/uploads/2018/01/IMG_9859-300x200.jpg 300w, https://www.maritime.bg/wp-content/uploads/2018/01/IMG_9859-768x512.jpg 768w, https://www.maritime.bg/wp-content/uploads/2018/01/IMG_9859-1024x683.jpg 1024w, https://www.maritime.bg/wp-content/uploads/2018/01/IMG_9859-450x300.jpg 450w" sizes="(max-width: 1037px) 100vw, 1037px" />Никой от екипажа няма да напусне кораба, преди да ни бъдат изплатени всички дължими заплати
По думите му големият медиен интерес e станал причина за по-експедитивната работа на ангажираните със случая институции.
Активно участие за решаване на казуса има застрахователят на кораба, но той може да осигури единствено репатрирането на моряците със скромните четири заплати. Припомняме, че част от екипажа е на борда на кораба повече от 12 месеца. Вижте още във видеото по-долу:
Maritime.bg – Курс